تمامی ثبت نام های دوره های آموزش فنی و حرفه ای از طریق ایران آکادمی با ده درصد تخفیف در حال انجام است

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش پرورش قارچ در تبریز

امروز در این نوشته ایران اکادمی میخواهیم  شما را با دوره های آموزش کاشت قارچ در تبریز آشنا کنیم .قبل از همه مسائل اگر خواستید  در دوره آموزش کاشت و پرورش انواع قارچ در تبریز ثبت نام کنید حتما از طریق لینک  ثبت نامی ایران اکادمی  اقدام به ثبت نام نمایید تا علاوه بر ارائه تخفیف ویژه  در نزدیکترین زمان ممکن  دوره شما  در شهر تبریز شروع شود.

اطلاعات دوره آموزش قارچ در تبریز

دوره آموزش پرورش قارچ در تبریز کلا  ده جلسه می باشد و  این دوره در حدود  بیست تا یکماه برگزار میگردد . به عبارت ساده تر  این دوره ده جلسه ای بصورت یک روز در میان برگزار شده و به همین علت این دوره یکماه طول میکشد.

لازم است بدانید  که برخی آموزشگاهها در تبریز  این مدت دوره را در کمترین زمان ممکن و بصورت تئوری فقط در عرض  دو  یا سه روز برگزار میکنند ولی  ایران امادمی این دوره را در ده جلسه و بصورت چهار جلسه تئوری و شش جلسه عملی برگزار  می نماید.

بعد از اتمام دوره  به تمامی کار آموزان مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای ارائه میگردد   و کار آموزان میتوانند از طریق این مدرک  در زمینه پرورش قارچ فعالیت نموده  و یا از تسهیلات ارائه شده  استفاده نمایند.

بنابر تقاضاهای زیاد  کاربران ایران اکادمی ما در نوشته دیگری در زمینه  راهنمای دریافت تسهیلات  و وام در رشته پرورش قارچ  مطلب مفصلی تهیه نموده ایم که میتوانید با مطالعه آن از مراحل دریافت تسهیلات  در زمینه پرورش قارچ اطلاع پیدا کنید .

 

هزینه دوره آموزش پرورش قارچ در تبریز

دوره پرورش قارچ چون دوره عملی می باشد هزینه برگزاری آن عملا  با سایر دوره ها  متفاوت است  . بسیاری از اموزشگاهها این دوره آموزشی را با مبلغ سه میلیون تومان  و برخی دیگر حتی بیشتر برگزار میکنند.

لازم است بدانید  ایران اکادمی در تبریز  این دوره آموزشی را در سال 1403 با تخفیف 30 درصد به مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان برگزار می نماید  که از این مبلغ  یکصد و پنجاه هزار تومان  به صورت تخفیف ثبت نام آنلاین  محاسبه شده و عملا با یک میلیون پانصد هزار تومان میتوانید دوره عملی پرورش قارچ را  در تبریز  در مراکز و سالنهای  اختصاصی ایران اکادمی بگذرانید.

آیا پرورش قارچ سود دارد؟

یکی دیگر از سؤالات پرتکرار در مورد سودی است که از راه تولید قارچ به‌دست می‌آید. واقعیت این است که سودِ پرورش و فروش قارچ به فاکتورهای بسیار متعددی بستگی دارد.

اینکه آیا در تولید خود از آخرین فناوری‌ های پرورش قارچ استفاده می‌کنید یا خیر؟
کیفیت محصول تولیدی شما به چه میزان است؟
محلی که می‌خواهید در آن به کِشت قارچ بپردازید متعلق به خودتان است و یا می‌خواهید برای استفاده از آن اجاره بپردازید؟
و ….

از جمله عواملی هستند که بر قیمت تمام شده‌ی محصول شما تأثیر مستقیم خواهند داشت.

از طرف دیگر به‌ خوبی می‌دانید که سود، حاصل تفریق هزینه از درآمد است. بنابراین جزء دیگر این معادله، درآمدی است که شما کسب می‌کنید و این مستقیماً به نحوه‌ی بازاریابی شما بستگی دارد.

در صورتی‌ که بتوانید با استفاده از راهکارهای مارکتینگ مشتریان جدیدی به‌ دست آورده و همچنان مشتریان قبلی را راضی نگاه دارید، می‌توانید به کسب درآمد های سرشار از تولید و پرورش قارچ امیدوار باشید.

با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای  اساسی  و با بررسی بازار  توسط کارشناسان ایران اکادمی چنین به نظر میرسد که میزان  سود دهی  پرورش قارچ بعد از   دو ماهه  اول حدود چه به شصت می باشد .

یعنی اگر شما  با چهل میلیون تومان وارد این رشته شوید  در  حالت معمول میتوانید  شصت میلیون  برداشت  سود داشته باشید البته تمامی اینها به این بستگی دارد که شما  آموزشهای لازم را دیده باشید و به مارکتینگ  محصول اهمیت دهید.

  • مدت دوره آموزش چند روز است ؟

      مدت دوره آموزشی ده جلسه است که بصورت یک روز در میان برگزار میشود و در واقع یکماه طول میکشد.

  • شهریه دوره آموزشی چقدر است ؟

  • میزان سرمایه مورد نیاز برای اشتغال در رشته قارچ؟

  • ایا نسبت به رشته قارچ وام خود اشتغالی اختصاص یافته است؟

مقالات آموزشی

شروع یادگیری

بهترین استاد جهت آموزش طراحی سایت در تبریز

عزیزانی که به دنبال آموزش طراحی سایت در تبریز هستند  میتوانند از طریق  ایران اکادمی  در دوره های طراحی سایت  استاد امین ابادی ...

آموزش پرورش قارچ در تبریز

میزان در آمد پرورش قارچ چقدر است؟

در این پست سایت ایران اکادمی ، جنبه مالی این پرورش قارچ را بررسی خواهیم کرد و آخرین اطلاعات آماری در مورد رشد...